SZKOLENIA

Oferujemy szkolenia w poniższych obszarach:

Rozwój menedżera

Bycie liderem i menedżerem to niełatwa rola. Potrzebne są wysokie kompetencje społeczne oraz świadome ich używanie. Na szczęście można je wykształcić za pomocą treningu.

Jakość obsługi klienta

Klienci wymagają dzisiaj najwyższego możliwego poziomu obsługi klienta oraz sprawdzonych standardów. Oferujemy poziom podstawowy, rozszerzony oraz szkolenia wstępne.

Komunikacja interpersonalna

To jeden z najważniejszych obszarów umiejętności, od którego zależą wszystkie inne. Efektywna komunikacja wewnątrzfirmowa często przynosi ogromną poprawę jakości współpracy.

Konflikty

Trudnych sytuacji nie da się uniknąć, są naturalnym elementem życia. Konflikty mogą być wspaniałym momentem na wypracowanie dobrej współpracy. Warto więc znać skuteczne metody ich rozwiązywania.

Kreatywność zespołowa

Powtarzanie tych samych schematów może być nieskuteczne. W tak dynamicznym świecie potrzebne są nowe pomysły. Grupa ludzi to cenne źródło wspaniałych idei, tylko trzeba ją pobudzić do ich konstruowania.

Wystąpienia publiczne

Skuteczność przekazu zależy w dużej mierze od zastosowanej formy. Celem szkolenia jest podniesienie umiejętności przemawiania i konstruowania prelekcji.


Twoje imię

Twój adres email

Temat

Treść wiadomości