SZKOLENIA
Oferujemy szkolenia w poniższych obszarach:
Rozwój menedżera
Bycie liderem i menedżerem to niełatwa rola. Potrzebne są wysokie kompetencje społeczne oraz świadome ich używanie. Na szczęście można je wykształcić za pomocą treningu.
Jakość obsługi klienta
Klienci wymagają dzisiaj najwyższego możliwego poziomu obsługi klienta oraz sprawdzonych standardów. Oferujemy poziom podstawowy, rozszerzony oraz szkolenia wstępne.
Komunikacja interpersonalna
To jeden z najważniejszych obszarów umiejętności, od którego zależą wszystkie inne. Efektywna komunikacja wewnątrzfirmowa często przynosi ogromną poprawę jakości współpracy.
Konflikty
Trudnych sytuacji nie da się uniknąć, są naturalnym elementem życia. Konflikty mogą być wspaniałym momentem na wypracowanie dobrej współpracy. Warto więc znać skuteczne metody ich rozwiązywania.
Kreatywność zespołowa
Powtarzanie tych samych schematów może być nieskuteczne. W tak dynamicznym świecie potrzebne są nowe pomysły. Grupa ludzi to cenne źródło wspaniałych idei, tylko trzeba ją pobudzić do ich konstruowania.
Wystąpienia publiczne
Skuteczność przekazu zależy w dużej mierze od zastosowanej formy. Celem szkolenia jest podniesienie umiejętności przemawiania i konstruowania prelekcji.
Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami korzystając z poniższego formularza: